Lepak Tempat Menarik Di Putrajaya Waktu Malam

Suasana jambatan putrajaya di waktu malam. Jika anda mencari tempat lepak best di kl yang percuma pada malam hari anda bolehlah berkunjung ke sini.

Tempat Menarik Di Selangor Untuk Berkelah Selangor Shah Alam

Jalan p8c presint 8 62250 putrajaya wilayah persekutuan putrajaya.

Lepak tempat menarik di putrajaya waktu malam. Sudah tentu nasi lemak merupakan menu yang istimewa di sini. Masjid sultan zainal abidin juga dikenali dengan nama masjid besi. Semestinya tidak asing lagi dengan kemeriahan waktu malam di dataran putra ini bersantai sambil membawa anak2 bermain bermacam macam permainan yang boleh dibeli dan disewa di sini antaranya kasut roda skuter basikal kereta control dan banyak lagi tapi sekarang tempat ini ditutup lampunya pada 10 malam.

Masjid ini mempunyai rekabentuk menarik dan senibina yang mengagumkan. Pengalaman yang paling best di jambatan putrajaya mestilah surprise birthday di jambatan. Jambatan putrajaya memang penuh dengan kenderaan bila waktu malam lagi lagi weekend.

Jangan terkejut sebenarnya ada banyak lagi tempat makan menarik di putrajaya lain yang tak sempat kami senaraikan dalam artikel ini. Gerai ini terletak di medan selera di presint 8. Kalau bercakap tentang mercu tanda tidak sah kalau kami tak selitkan jambatan putrajaya sebagai salah satu tempat menarik di kuala lumpur waktu malam.

Ada yang datang bergambar lepak dan menikmati keindahan waktu malam di putrajaya. Dataran putra presint 1. Klcc lake ini anda akan dapat lihat sejurus keluar dari suria mall.

Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Pakej makan di atas cruise tasik putrajaya disediakan kepada pengunjung di waktu tengah hari dan malam serta amat bersesuaian kepada pengunjung yang ingin meraikan detik. Terletak berhadapan masjid putra dan perdana putra.

Jambatan putrajaya bermandi cahaya berwarna warni di waktu malam melambangkan kemegahan pentadbiran negara. 34 tempat makan menarik di kuala lumpur apa apa pun kenalah rajin berjalan jalan cari makan untuk meneroka kedai kedai yang masih tersorok dari radar ni memang tak rugi mencuba. Terdapat juga pertunjukan air pancut percuma di kolam klcc ini bermula jam 7 00 malam sehingga 10 00 malam.

23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati. Di bawah kami telah menyusun senarai 27 tempat menarik di putrajaya untuk memudahkan anda merancang percutian ke sana kelak. Pemandangannya sangat cantik dan indah terutama waktu malam.

Salah satu tempat menarik di putrajaya yang menjadi lokasi pengunjung berehat dan bersantai bersama keluarga di waktu malam pada hari minggu atau cuti sekolah. Selain ada banyak kedai makan serta restoran yang menarik di ayer8 ia juga adalah merupakan lokasi riadah terutama di waktu malam. Setiap hari 8 am 11 pm.

Baru baru ini semasa bermalam di putrajaya dalam waktu percutian saya sekeluarga untuk ke janda baik bentong. Saya singgahlah sebentar di ayer8 ini. Tak lengkap rasanya tak singgah di jambatan putrajaya kalau datang ke putrajaya.

Tempat makan di sini juga sememangnya menjadi pilihan ramai warga putrajaya.


LihatTutupKomentar