Malam Jambatan Putrajaya

Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Sebenarnya korang boleh je berhenti dekat tepi jambatan untuk bergambar cuma ada waktu yang tertentu.

3 Individu Salah Guna Kuasa Rasuah Projek Ssm Ditahan Sprm

Nak datang siang boleh dan kalau nak bergambar malam pun cun.

Malam jambatan putrajaya. Salah satu jambatan gantung monorel di putrajaya masih tidak digunakan. Jambatan putrajaya sumber gambar. Lihat ulasan artikel dan foto jembatan putrajaya di antara objek wisata di putrajaya di tripadvisor.

Wanita ditemui mati dipercayai terjatuh dari jambatan presint 2 putrajaya kira kira 10 malam tadi. 1 jalan p5 5 presint 5 62200 putrajaya. Putrajaya seorang wanita tempatan ditemui mati di bawah jambatan di presint 2 di sini malam semalam setelah dipercayai terjatuh dari jambatan tersebut.

Pada tahun 2007 penduduk putrajaya dianggarkan lebih 30 000 yang terdiri terutamanya kakitangan kerajaan. Pengalaman yang paling best di jambatan putrajaya mestilah surprise birthday di jambatan putrajaya. Marina putrajaya juga menawarkan pakej bulanan bagi mereka yang berminat untuk ke gimnasium sauna snuker dan pool serta squash hanya rm150.

Jambatan putrajaya memang penuh dengan kenderaan bila waktu malam lagi lagi weekend. Jembatan putrajaya putrajaya. Jambatan saloma dengan gaya sirih junjung ini ada 2 tempat khas untuk anda bergambar.

Selamat datang ke putrajaya. Dalam kejadian berkenaan saksi mendakwa beliau terdengar bunyi seperti benda jatuh dari atas jambatan ketika berada di bangunan berdekatan tempat kejadian. Siapa yang ke putrajaya mesti akan ambil gambar jambatan yang berlampu ini kita geng.

Ada yang datang bergambar lepak dan menikmati keindahan waktu malam di putrajaya. 23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati. Sebab jambatan ini dihias lebih 4000 led warna warni bila waktu malam.

Tak sah kalau lalu sini tak ambil gambar masuk ke dalam ig. Walau bagaimanapun pembinaan monorel putrajaya yang bertujuan sebagai sistem metro di bandar ini telah digantung kerana kos. Seorang wanita ditemui mati selepas dipercayai terjatuh dari jambatan presint 2 di sini kira kira jam 10 malam tadi.

15 jambatan jambatan di putrajaya. Dalam kejadian berkenaan saksi mendakwa beliau terdengar bunyi seperti benda jatuh dari atas jambatan berkenaan ketika berada di bangunan berdekatan tempat kejadian.

Futuristic Bridge Malaysia Pont Viaduc Passerelle

Seri Wawasan Bridge Putrajaya Malaysia Asymmetrical Design Wows

Jambatan Seri Wawasan Bridge Bridge Engineering Light Trails

Wajah Baru Pasukan Kelantan Red Warriors 2014

Ajal Tercampak Roller Coaster Di 2020 Roller Coaster Paris

Jambatan Seri Wawasan Putrajaya By Hazirah Ramli Skyscraper

Pin On Places

Pictorial Essay 16 Awesome Bridges Of The World

Amazon Com Grocery Grocery Gourmet Food Structure

Restoran Orchard View Yong Tau Foo Ampang Selangor Selangor

3872x2592 Free Computer Wallpaper For Seri Wawasan Bridge Road

Jambatan Patah Temerloh Patahnya Sayap Malam From Temerloh With

Pictorial Essay 16 Awesome Bridges Of The World Bridge Design

Oops Looks Like It S A Broken Link Putrajaya Travel Tips Penang

3d Bridge Seri Wawasan Bridge Structure Bridges Architecture

The Seri Wawasan Bridge Milaysia Bridge Design Bridge Urban Icon

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn 3aand9gcsw7kmhhb49xyi9k1zlvqmkq Xbugpocakeih7gwjuzu Ewz1zw Usqp Cau

Seri Wawasan Bridge Cable Stayed Bridge In Putrajaya Malaysia


LihatTutupKomentar