Aktiviti Di Taman Wetland Putrajaya

Terdapat juga kemudahan tram basikal yang boleh disewa untuk menikmati keindahan di sini dengan cara yang lebih santai. Nescaya akan aku post entry entry dengan kadar kelajuan yang paling maksima.

Taman Taman Putrajaya

Takkan nak tampal quote of day je hari hari buat cover heheh ekceli opis aku ada buat program bbq santai di taman wetland putrajaya hari sabtu lepas dengan bayaran rm30 untuk bujang dan rm60 untuk satu family maksima 6 orang.

Aktiviti di taman wetland putrajaya. Seperti taman wetland di sini anda juga boleh berjoging berkelah menaiki basikal dan tram. Tembusu mahang merah dan maggis hutan antara tumbuhan yang boleh lihat ketika berjalan di sekitarnya. Basikal kita boleh pilih nak yang ada gear atau tak ada gear tinggi rendah ada bakul ke tak semua ada.

Berketinggian 18 meter anda boleh menghayati keindahan alam wetland dan habitat yang menghuni didalamnya. Tak ramai yang tahu tasik ini adalah lokasi terbaik juga untuk aktiviti memancing. Walaupun irfa dah story pasal event ni tapi aku tetap nak cite jugak nanti blog aku bersawang pulak kalau takde entri baru.

Harga tiket adalah rm10 jam. Salah satu taman taman di putrajaya. Taman wetland putrajaya fb page.

Berdiri megah di atas bukit menara pandang jauh adalah lokasi tertinggi di taman wetland putrajaya. Lokasi memancing yang nak diperkenalkan di sini adalah pusat rekreasi air wetland putrajaya. Baki bayar di pejabat di area pintu masuk taman wetland jangan tersilap pulak laluan masuk tapak wetland ni ada 2 iaitu satu untuk wetland rekreasi air dan kami di tapak perkhemahan ni di taman wetland yang ada gerbang kayu pintu masuk utama dan ada tram disitu ciku dimaklumkan harga sebenar tapak perkhemahan itu agak mahal iaitu rm160 sejam.

N2 57 744 e101 41 753. Bersantai taman botani putrajaya. Ok baru nak update aktiviti krk mafc group treasure hunt kat taman wetland putrajaya.

Anda cuma perlu permit masuk untuk satu joran dikira rm20. Ekceli event ni adalah pada hari ahad baru baru ni tapi macam biasalah tak dapat nak update laju laju dalam blog. Jadi bolehlah pusing keliling wetland sampai taman botani.

Banyak aktiviti outdoor menarik di taman wetland putrajaya yang boleh anda sekeluarga lakukan seperti berbasikal jogging melihat burung burung juga bergambar untuk dijadikan koleksi foto peribadi. Taman wetland putrajaya menjanjikan keindahan alam yang sukar untuk dinikmati sekiranya berada di sesebuah kota raya kecuali di putrajaya. Kalau dapat duit lebih daripada iklan nuffnang tak pe la jugak.

Satu lagi tempat yang boleh anda beriadah adalah taman botani putrajaya. Mancing lah sampai lebam sehingga jam 7mlm. So apa tunggu lagi untuk makluman lanjut sila layari taman wetland putrajaya atau hubungi 03 8887 7000 untuk pertanyaan.

Keindahan taman ini menyaksikan gabungan unsur alam semula jadi dengan struktur binaan manusia yang saling melengkapi dan memberi ketenangan serta penghayatan sebagai sebuah destinasi pelancongan.

Pancing Putrajaya Taman Wetland Putrajaya Tempat Memancing

Indahnya Taman Wetland Putrajaya Cruise Tasik Putrajaya Facebook

Taman Wetland Putrajaya Tempat Memancing Riadah Dan Berkelah

Lawatan Pembelajaran Ke Taman Wetland Putrajaya Universiti Putra

Aktiviti Best Di Putrajaya

27 Tempat Menarik Di Putrajaya Terbaru 2020 Senarai Destinasi

Cahaya Hidupku December 2015

Aktiviti Dan Perkhidmatan Taman Wetland Perbadanan Putrajaya

Letih Mengayuh Pusat Rekreasi Air Taman Wetlands Putrajaya

29 May 2016 Program Survivor Camp Perbadanan Putrajaya

Tempat Berkelah Di Putrajaya Teamtravel My

My Small World Menghargai Keindahan Alam Taman Wetland Putrajaya

Tapak Perkhemahan Taman Wetland Presint Perbadanan Putrajaya

Taman Wetland Malaysia 2019

Pusat Rekreasi Air Taman Wetland Perbadanan Putrajaya

Hi Semua Survivor Camp Taman Wetland Putrajaya Kembali Lagi

Aktiviti Taman Wetland Putrajaya Terima Perbadanan Putrajaya

Aktiviti Taman Wetland Putrajaya Seramai Perbadanan Putrajaya

Pusat Rekreasi Air Taman Wetland Perbadanan Putrajaya


LihatTutupKomentar