Bilik Wad Bersalin Hospital Putrajaya

Waktu melawat hospital putrajaya dari pukul 12 30tghari 2 ptg dan dari pukul 5ptg 7ptg. Aku pun ok je la bertindak mengikut arahan.

Pengalaman Bersalin Di Hospital Putrajaya Ctfand Com

Jadi balik kejap pukul 5 datang balik.

Bilik wad bersalin hospital putrajaya. Disebabkan bilik bersalin hospital putrajaya untuk seorang pesakit setiap bilik husband boleh teman. Dah habis semua proses bersalin aku dipindahkan ke bilik transit sebab ada orang lain pulak nak bersalin dah 8 jam aku kat situ. Harga pakej bersalin jenis wad bilik wad sayang 1 5.

Empat orang dalam satu bilik. Rm6 000 termasuk bilik single double nursery makanan dan konsultasi surcharge rm500 rm1000 untuk epidural deposit rm6 000 semasa masuk wad. Caj bersalin normal.

Dalam kesempatan ini kami berjaya mendapatkan puan hidayu baharuddin untuk berkongsi pengalaman beliau yang bersalin di fpp hospital putrajaya pada januari 2018 yang lalu. Isteri mendapat perkhabaran yang kurang enak dari doktor doktor terpaksa mempercepatkan proses bersalin yang dipanggil induce. Masa sampai je wife cakap air ketuban dan pecah dan tengah sakit sangat dah.

17 august 2020. Jom ikuti perkongsian beliau selengkapnya di bawah ini. Isteri aku ditempatkan di wad 2 berkongsi bilik.

Bersalin secara caesarean. Tiada satu cara yang 100 betul dan sesuai untuk semua. Subang jaya medical centre.

Katanya pihak kementerian memandang serius insiden terpencil itu dan berpendirian bahawa ia tidak sewajarnya berlaku di mana mana hospital sama ada hospital kerajaan atau swasta. Pusat bersalin berisiko rendah 1malaysia putrajaya alamat. P8g 1 3 blok f jalan p8h presint 8 62250 putrajaya.

Kat bilik transit aku dimaklumkan yang aku akan dihantar ke pusat bersalin berisiko rendah presint 8 sebab wad bersalin hospital putrajaya penuh. Yang penting bagi saya anak saya dan saya sihat dan selamat lain orang lain cara dan kehendak pilihan ditangan masing2. Dan anda juga tidak dibenarkan menggunakan blog hospital untuk bersalin sebagai rujukan apabila anda bandingkan harga pakej ketika berada di hospital berkenaan.

Kalau ambik fpp ni confirm dapat bilik dengan seorang doktor. Walaupun seorang lelaki beliau sudi berkongsi pengalaman bersalin di hospital putrajaya dengan tips tertentu yang mungkin ramai tidak tahu. Wad bersalin pun bilik khas gitu.

Wad yang selesa aircond makanan yang lazat. Dr noor hisham menegaskan tanda pengenalan diri perlu disemak terutama ketika pengendalian bayi dan sebelum meninggalkan bilik bersalin atau wad. Aku pun tumpang makan makanan isteri.

Cara saya bersalin biasa je tak de special birth plan etc etc. Walaupun telah agak lama diperkenalkan namun mungkin ramai yang inginkan lebih banyak maklumat lanjut tentang skim rawatan fpp ini. Disclaimer the hospital putrajaya malaysia shall not be liable for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this portal.

Bila tanya nurse kenapa tak turun ke bilik bersalin katanya bilik bersalin penuh lagi masa tu. Rm11 000 termasuk single double room nursery makanan dan konsultasi surcharge of rm500 rm1000 untuk epidural deposit rm11 000 semasa admission. Blogger untuqsemua pula berkongsi tentang isteri beliau.

Diyana Norman 2019

Fpp Putrajaya Untuk Bersalin

Kawasan Lynn Damya Harga Wad Bersalin Kelas Pertama Hospital

Mommy Sha Daddy Shai Review Bersalin Di Hospital Serdang

Bahaya Badi Melawat Pesakit Di Hospital Bagi Anak Kecil Ibu Bapa

Zierazain Pengalaman Pertama Kali Bersalin Di Hospital Umra Shah

Pesakit Kelas Pertengahan Masih Pilih Hospital Kerajaan Semasa

Review On My Labor Experience In Kpj Tawakkal

Bbreena S Blog Pengalaman Bersalin

Full Paying Patient

Wanita Ini Dedah Pengalaman Dihadapi Ketika Bersalin Di Andorra

Jep Sepahtu Ditahan Di Wad Sakit Tanda Nak Dapat Anak Baru Baru

Skim Perkhidmatan Pesakit Bayar Penuh Fpp

Hospital Pakar An Nur Hasanah Sdn Bhd An Nur Specialist Hospital

Nurhuda Greenvelvet Wad 2a Hospital Putrajaya

Wad Perubatan Bertanya C

Saya Sendiri Kagum Melihat Bilik Wad Kelas Noor Hisham

Ftwm A Mother Of Two Full Paying Patient Fpp Hospital Putrajaya


LihatTutupKomentar