Homestay Di Putrajaya

Tak salah kalau sekali kala bercuti dengan keluarga dan kawan kawan di selangor dekat pun dekat tak perlu nak habiskan minyak dan. Homestay putrajaya host family accommodation with norliza in putrajaya putrajaya for a real travel experience.

Olie S Homestay Tanjung Malim Home Decor Decor Accommodations

Putrajaya homestay menawarkan penginapan yang selesa untuk anda dan keluarga.

Homestay di putrajaya. D putrajaya homestay terletak di putrajaya 8 km dari ioi city mall. 3 bilik tidur 2 aircond 1 kipas 1 katil queen 3 katil single 1 toto. The d putrajaya homestay very comfortable apartment very good services highly recomended.

Ingin mencari homestay putrajaya murah homestay berkolam di putrajaya rumah tumpangan putrajaya hotel di putrajaya dengan harga yang berpatutan boleh hubungi. Rumah tamu ini mempunyai bilik bilik family. Bedekatan dengan pusat pengajian tinggi iaitu ukm upm uniten mmu lim kok wing berdekatan bandar baru bangi kajang serdang cyberjaya.

Ia menyediakan penginapan dengan lounge berkongsi parking peribadi percuma serta taman dan teres. Untuk makluman pihak tuan puan bermula hari ini sehingga 31hb ini cuma bagi 2 malam sahaja yg tinggal yang lain sudah penuh. Hasil daripada pengalaman pahit manis yang kami lalui maka wujudlah homestay terbaik ini.

Dengan lokasi yang strategik infrastruktur yang serba baru kemudahan yang lengkap dan selesa. Tempat penginapan ini terletak 1 1 km dari district 21 ioi city. Rumah tamu bertaraf 4 bintang ini menawarkan perkhidmatan bilik.

Alhamdulillah di atas kurniaan rezeki semoga homestay kami sekeluarga dapat memenuhi citarasa anda. Sakura homestay putrajaya. Terletak di lokasi yang amat strategik di presint 9 putrajaya ia menghubungkan anda ke mana mana lokasi menarik sekitar putrajaya dengan pekhidmatan pengangkutan yang mudah.

Tekan terus pada gambar di atas untuk melihat senarai penuh penginapan di putrajaya di bawah ini pula kami dah senaraikan artikel artikel menarik sesuai untuk percutian anda di putrajaya dan selangor. Homestay ini berupa apartemen mewah dengan 3 kamar tidur dan 2 kamar mandi yang dapat menampung 6 orang tamu. Homestay bajet putrajaya terletak di putrajaya 10 km dari district 21 ioi city.

Ia menawarkan ruang tamu dengan tv skrin rata. Casa mewah adalah homestay di kondo hijauan height bangi putrajaya. Fully equipped with basic amenities for the guest comfort very close to facilities complex with.

Palm homestay putrajaya terletak di a1 13 03 block a1 pangsapuri dwiputra jalan p15h presint 15 putrajaya 62050 putrajaya malaysia telepon 6012 480 9695. Memang penuh lah homestay homestay di putrajaya ini. It is large and spacious double storey house.

Tidak puas dengan senarai 23 homestay putrajaya khas untuk keluarga kami di atas. Selangor yang terletak di tengah tengah semenanjung malaysia berhampiran dengan kota metropolitan seperti kuala lumpur dan putrajaya ini menjadikan ia lokasi yang strategik dan terkenal dengan tempat tempat perlancongan yang menarik untuk bercuti bersama keluarga.

Homestay Juniper Putrajaya Presint 11 Putrajaya Ruangan Bilik

Casa Mewah Adalah Homestay Di Kondo Hijauan Height Bangi Putrajaya

D Harum Manis Homestay Port Dickson Sangat Menarik With Images

Bougainvillea Di Balkoni Bougainvillea Putrajaya Home Decor

Homestay Keluarga Taman Rafflesia Alor Setar Kedah Kedah

Homestay Kuala Lumpur Bungalow At Near Around 30 45 Minutes

Homestay Juniper Putrajaya Presint 11 Putrajaya Juniper Places

3starhotelsinmalaccamalaysia Budgethotelrm50 Cheaphotelmalaysia

Fahrulhakim Homestay Putrajaya Presint 11 Ringkas Dan Selesa

Rosira Homestay Alor Star Home Decor Decor Valance Curtains

Homestay Taman Rakyat Trm Homestay Mergong Di Alor Star Kedah

Vistana Homestay Alor Star Home Decor Alor Home

Homestay Juniper Putrajaya Presint 11 Home Fashion Putrajaya

3 Homestay Tempat Percutian Menarik Di Selangor House Styles

Homestay Eiman Alor Setar Home Decor Home Decor

Homestay Fahrul Hakim Putrajaya Presint 11 When Travelling Or

Homestay Keluarga Taman Rafflesia Alor Setar Kedah Rumah

D Nur Homestay Kuantan Pahang Kuantan Pahang Outdoor Decor

Fahrulhakim Homestay Putrajaya Presint 11 Putrajaya Home Decor


LihatTutupKomentar