Jogging Di Kelab Tasik Putrajaya

Kalau korang ni jenis suke ambil gambar boleh korang gi kat sini jugak tuk ambil gambar sebab tempat memang bersih. Eh mestilah jogging sebab nak sihat nak keluarkan peluh dari badan kuatkan stamina.

Larian Merdeka Komuniti Putrajaya 2019 Jomrun Run Rewarded

Kelab tasik putrajaya terkenal dengan reka bentuknya yang bertemakan kapal dan berciri cirikan suasana yang eksklusif.

Jogging di kelab tasik putrajaya. 15 mac 2020 ahad masa. Punyalah cari dekat malam kolam dia rupanya dekat belakang border ktp ni. Fuh boleh nampak juga dari sini.

Nak rasa berenang di tasik putrajaya. Tempat dia memang cantik. 12 46 p m rumah manis rumah.

Kelab tasik putrajaya presint 8. 06 03 2017 mykampus radio 0. Kelab tasik putrajaya presint 8 putrajaya korang bole try pergi kat sini.

Jadi jom kita serbu kelab tasik putrajaya untuk sesi minum petang sambil menikmati pemandangan indah tasik putrajaya. Haaa admin nak maklum ni di ktp sudah ada minum petang dengan pelbagai juadah menarik. Perhatian kepada semua perenang perenang di malaysia.

Berita gembira untuk semua. The pool will reopen on august 29 2020. 9 00 pagi 12 00 tengahari tempat.

Kelab tasik putrajaya memohon maaf di atas sebarang kesulitan yang dihadapi. Kelebihan keahlian kelab tasik putrajaya potongan harga makanan ala carte sehingga 20 di restoran kelab tasik putrajaya fasiliti yang eksklusif untuk kegunaan ahli sahaja seperti kolam renang gimnasium bilik rekreasi bilik persalinan dan bilik mandi. Bukan jogging untuk membakar lemak semata mata.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut sila hubungi ktp di talian 03 8889 5008. Weekend yang lepas telah berjaya dimanfaatkan sebaik mungkin dengan berjogging di taman rekreasi presint 8 berhampiran kelab tasik putrajaya. Jom daftar swimon di link di bawah.

Jarak pertandingan 300 meter kanak kanak 1500 meter terbuka 3000 meter terbuka untuk ahli kelab tasik putrajaya terdapat diskaun untuk anda. Kelab tasik putrajaya adalah sebuah kelab keahlian berasaskan sukan air dan rekreasi yang terletak di putrajaya pusat pentadbiran kerajaan malaysia. Kelab tasik putrajaya dengan kerjasama pejabat kesihatan presint 11 akan mengadakan pemeriksaan kesihatan percuma di kelab tasik putrajaya.

Kelab tasik putrajaya mows challenge 2018. Home travel tempat jogging best bangi putrajaya travel tempat jogging best bangi putrajaya by amelia at 9 22 00 am 7 share on facebook share on twitter. Information closing of putrajaya tasik tasik putrajaya club for current works and water filling until 28 august 2020.

Untuk tempahan hubungi 03 8889 5008. Jogging apalah apijol nie kurus keding pun nak jogging. Berdekatan dengan masjid dan juga dataran putrayajaya.

Minum petang indah dan nyaman di kelab tasik putrajaya. Jogging di tempat luarbiasa.

Riadah Hari Minggu Di Tasik Putrajaya

Taman Tasik Cyberjaya 20 Tips

Deyna83 Jogging Di Kelab Tasik Putrajaya 1

Self A Little Letter To My

Kelab Tasik Putrajaya Home Facebook

Di Tepian Tasik Saya Menulis Jatuh Cinta

Taman Rekreasi Best Di Putrajaya Hafiz Hafizol Bukan Sekadar Rupa

Aktiviti Sukan Tidak Melebihi 10 Orang Dibenarkan

Kelab Tasik Putrajaya Instagram Posts Gramho Com

Riadah Hari Minggu Di Tasik Putrajaya Azie Kitchen

Cara Ke Jogging Track Taman Tasik Cyberjaya Di Sepang Menggunakan

Tempat Menarik Di Selangor Untuk Berkelah Selangor Shah Alam

Kelab Tasik Putrajaya Lake Club 102 Tips

Profil Sukarelawan Parkrun Malaysia

Gumiho S Foodcourt Rowing Di Kelab Tasik Putrajaya

Jogging Di Tempat Luarbiasa Platform Indie Online 24 Jam Di Malaysia

Man United Bersalah Sanchez

B Memancing B Taman Rekreasi Air Wetland B Putrajaya B

Added By Mediarasmippm Instagram Post Berpengakap Sana Sini


LihatTutupKomentar