Picnic Di Taman Botani Putrajaya

Putrajaya botanical gardens taman botani putrajaya botanical gardens is a must see attraction if you are visiting the beautiful city of putrajaya. Boasting plenty of space to discover you ll have no trouble finding picnic spots.

Breakfast Picnic Taman Saujana Hijau Putrajaya Omaralattas

Cancel pegi taman aku pegi beli cakoi je kt kg jawa.

Picnic di taman botani putrajaya. Skali hari dah nak hujan. Panorama indah di taman botani putrajaya jom berjalan. Aku ada msg.

Pastu aku tetiba plan dgn adik aku nk pegi picnic pulak hari sabtu kt putrajaya. So bila dah sampai sini terujalah. Jom ronda ronda di taman botani.

Taman botani kan besar actually aku pun taktahu besar mana tapi aku tahu besar. Super huge park with lakes go for a bike ride have a picnic sit by the lakes and grab food a drink birthday party it is absolutely beautiful out here. Anyway taman saujana hijau ni terletak di presint 11 putrajaya.

Keindahan alam yang menenangkan. Adik aku tu on aje. Taman botani putrajaya photo.

Dalam banyak banyak public park kat putrajaya ni ni antara park yang aku tak berkesempatan nak pergi lagi. A great place for brisk walking jogging picnic see 25 traveler reviews 42 candid photos and great deals for putrajaya malaysia at tripadvisor. There are eight major parks in the city which is sometimes referred to as a city in the garden.

Tak susah pun nak jumpa. Piper cj instagram catch up with close friends and family for a picnic with a stunning view at taman botani putrajaya. Kitorang picnic ni around satu ke dua macam tu lah panas tengahari terik jugak tapi kitorang ambil tempat redup dan tepi tasik putrajaya tu ada lah angin sepoi sepoi.

Jumaat lepas aku boring gler tak tau nak buat ape aku nk bawak rafif pegi taman kt klang ni je. Picnic di taman botani putrajaya assalamualaikum.

Tempat Menarik Di Putrajaya Yang Terkini 2020 Paling Cantik

Taman Botani Putrajaya Beautiful Jogging Tracks Lake Park

Tempat Berkelah Di Putrajaya Teamtravel My

12 Best Picnic Spots In Kuala Lumpur For Post Covid 19 Nature

Namakucella Taman Botani Putrajaya

This And That Now And Then Riang Ria Di Pusat Rekreasi Air

14 Best Picnic Spots In Kl And Selangor For Weekend Gatherings

Voucher Kfc Murah 100 000

Taman Botani Putrajaya Malaysia Review Tripadvisor

Putrajaya Botanical Garden Foto Taman Botani Putrajaya Tripadvisor

Vlog 104 Picnic Birthday Party Taman Saujana Hijau Putrajaya

Miss D I M Taman Botani

Tempat Menarik Di Selangor Untuk Berkelah Selangor Shah Alam

Picnic Birthday Party Taman Saujana Hijau Putrajaya Omaralattas

Cik Puan Mimi Picnic Di Taman Botani Putrajaya

The Reader Green Family Picnic At Taman Botani

Taman Morocco Ulasan Taman Botani Putrajaya Putrajaya

Taman Botani Putrajaya 84 Tips Dari 13179 Pengunjung

Putrajaya Botanical Garden Taman Botani Welcome To Malaysia


LihatTutupKomentar