Taman Morocco Putrajaya

Andreas n here instagram here you ll find intricate ceilings pillars and walls craftsmanship executed by the villagers in morocco. Nstp ahmad irham mohd noor.

Visited The Taman Botani Putrajaya Great Introduction To The

Taman ini meliputi kawasan seluas 230 ekar.

Taman morocco putrajaya. A perfect place to get instagram worthy shots. This magnificent construction is meant to showcase the strong diplomatic ties between malaysia and morocco. Astaka marocco di taman botani putrajaya.

Moroccan pavilion putrajaya taman botani putrajaya m precinct 1 62000 putrajaya. Untuk melawat astaka morocco caj yang dikenakan adalah rm1 untuk pelajar dan rm3 untuk orang ramai. According to tripadvisor travellers these are the best ways to experience moroccan pavilion putrajaya.

Dekat sini korang boleh tengok lebih dari 700 spesis tumbuh tumbuhan. Astaka marocco di taman botani putrajaya. View larger images by clicking on an image once this page has completely loaded.

Be captivated with its beautiful aesthetics design features and grand illustrations of moorish architecture. Astaka morocco terletak di sekitar taman botani presint 1 putrajaya kami ke sana menggunakan gps kerana memang dah jadi kelaziman setiap kali ke putrajaya wajib sesat setiap kali ke sana pasti jalan datang dan jalan balik adalah berbeza mungkin kerana jarang jarang ke putrajaya namun dengan khidmat gps memudahkan perjalanan dan menjimatkan masa. Jika anda sedang bersiar siar di taman botani putrajaya jangan lupa untuk singgah di astaka morocco atau moroccan pavilion yang merupakan sebuah taman dengan landskap binaan yang sangat memukau.

These architectural pieces are then imported from morocco all the way to putrajaya. Astaka morocco or moroccan pavilion was built as a cultural exchange between malaysia and morocco. Nstp ahmad irham mohd noor.

Moroccan pavilion putrajaya taman botani putrajaya add. Putrajaya city tour from us 82 06 putrajaya half day tour from us 43 08 putrajaya batu caves and kuala lumpur full day city tour from us 76 93. Taman botani putrajaya terletak di presint 1 iaitu bersebelahan roundabout terbesar di putrajaya.

Salah satu destinasi yang boleh dikunjungi adalah di taman botani putrajaya. Putrajaya city tour from us 32 83 tour of putrajaya from us 32 83 shore excursion. Precinct 1 62000 putrajaya.

Lazimnya astaka morocco menjadi antara lokasi yang wajib dikunjungi dan daya tarikan penduduk di kawasan persekitaran selain dari negeri lain dan pelancong asing. Seperti terukir pada namanya motif ukiran dinding berserta ayat ayat suci al quran yang ada di sini adalah bercirikan senibina dari negara morocco. Paling penting kemasukan ke taman botani ini percuma sahaja.

Untuk butiran lanjut dan pelbagai maklumat menarik mengenai astaka morocco dan taman botani anda bolehlah lihat di laman web perbadanan putrajaya di sini. A good for taking lovely pictures as there are a lot of people that come here to take photoshoot wedding shoots and also filming. Then navigate by clicking on the right or left side of image.

Moroccan Pavillion Gardens Next To Taman Botani Pavillion

Finding Morocco Near Kuala Lumpur Astaka Morocco Putrajaya

Moroccan Pavilion Islamic Architecture Architecture

Portrait 2018 Moroccan Pavilion Putrajaya Astaka Morocco

Astaka Morocco Putrajaya Kuala Lumpur Malaysia Travelstyle

Malaysia Putrajaya October 30 2019 A Boy And Two Girls Walking

Architecture Image By Soljurni Visit Morocco Morocco Travel

Guardian In Charge Sejarah Taman Botani

Finding Morocco Near Kuala Lumpur Astaka Morocco Putrajaya

Finding Morocco Near Kuala Lumpur Astaka Morocco Putrajaya

Titian Kanopi Di Taman Botani Putrajaya Mycinta Putrajaya

Astaka Morocco Putrajaya Marrakech Travel Malaysia Travel

The Morrocan Pavillian In Putrajaya Malaysia Islamic Arts And

Moroccan Pavillion Astaka Morocco Aku Datang Akubiomed

Moorish Architecture Islamic Motives And Elements Travel

Astaka Morocco Moroccan Pavilion Moorish Architecture Complete

Finding Morocco In Malaysia Astaka Morocco Putrajaya Malaysia

Moroccan Pavilion At Taman Botani Putrajaya Malaysia Mughal

Finding Morocco Near Kuala Lumpur Astaka Morocco Putrajaya


LihatTutupKomentar