Astaka Morocco Taman Botani Putrajaya

If you re looking to do that we ve got one spot that you shouldn t miss out on it s astaka morocco moroccan pavilion located in taman botani putrajaya. Untuk butiran lanjut dan pelbagai maklumat menarik mengenai astaka morocco dan taman botani anda bolehlah lihat di laman web perbadanan putrajaya di sini.

Titian Kanopi Di Taman Botani Putrajaya Mycinta Putrajaya

Salah satu destinasi yang boleh dikunjungi adalah di taman botani putrajaya.

Astaka morocco taman botani putrajaya. Astaka morocco sebahagian tempat menarik di taman botani putrajaya. Lazimnya astaka morocco menjadi antara lokasi yang wajib dikunjungi dan daya tarikan penduduk di kawasan persekitaran selain dari negeri lain dan pelancong asing. Terdapat jugak tempat bagi ikan makan cuma perlu bawa biskut atau roti sahaja.

Untuk melawat astaka morocco caj yang dikenakan adalah rm1 untuk pelajar dan rm3 untuk orang ramai. Astaka morocco menjadi salah satu wisata yang berbentuk bangunan bangunan religi islam yang berrelilief tulisan tulisan islami sampai ke warnanya dan taman taman beserta pohonya yang ke africa an yang dapat merefresh otak dan menenangkan diri dari sibuknya aktifitas kerja sehari hari ataupun untuk berwisata. Astaka marocco di taman botani putrajaya.

Putrajaya astakamorocco wisatamalaysia music. Glam up your instagram at moroccan pavilion photo. Nstp ahmad irham mohd noor.

Taman botani putrajaya terletak di presint 1 iaitu bersebelahan roundabout terbesar di putrajaya. Astaka marocco di taman botani putrajaya. Paling penting kemasukan ke taman botani ini percuma sahaja.

Tepatnya di taman botani putrajaya. Dekat sini korang boleh tengok lebih dari 700 spesis tumbuh tumbuhan. Nstp ahmad irham mohd noor.

Taman ini meliputi kawasan seluas 230 ekar.

Pin By Fadhil Husin On Iphoneography With Images Home Decor

Selamat Pagi Konongambarlawa Dahterlambat Met Afbeeldingen

The Putrajaya Botanical Garden Located At The North Section Of

Air Pancut Kuala Lumpur Suria Klcc Ipscity Eyeem At Suria Klcc

Moroccan Pavillion Astaka Morocco Aku Datang Akubiomed

Perdana Botanic Gardens In Kuala Lumpur Malaysia Www

Mahkamah Syariah Bandar Baru Bangi By Doulnut Via Flickr Bandar

Bangunan Sultan Abdul Samad Architecture Historicalplaces

Canopy Bridge Putrajaya Botanical Garden Botanical Gardens

Moroccan Pavilion Islamic Architecture Architecture


LihatTutupKomentar