Dataran Putrajaya Malam

Walaupun begitu tak bermakna anda tidak boleh ke sini. Dataran putrajaya persiaran perdana presint 3 putrajaya.

Geneva And Putrajaya Launch New Light Festivals Luci Association

Pada waktu petang dan hujung minggu lokasi ini sangat meriah dengan pengunjung.

Dataran putrajaya malam. 23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati. Hari terbuka karnival putrajaya 2019. Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on youtube.

Tiba tiba ada pihak perbadanan cakap dah. Precinct 2 inspirasi desain arsitekturnya megah eksotis kita bisa berfoto diatas jembatan dengan back ground panorama danau yang elok dan. Datang sekejap untuk bergambar dengan latar belakang masjid.

50 pameran acara menarik. In dataran putrajaya gambar menarik putrajaya putrajaya malaysia taman wetland putrajaya tempat menarik putrajaya travel. Kawasannnya yang luas dan lokasi strategik iaitu di bulatan yang menhadap masji putrajaya dan pejabat perdana menteri.

Aqilah azmi 25. Karnival putrajaya 4 6 oktober 2019 8. Tapi memang berbaloi sebab gambar gambar yang kitorang ambil semua cantik.

Dataran putrajaya persiaran perdana presint 3 putrajaya. Jembatan utama panjang 435 meter yang menghubungkan masjid putra dataran putra precinct 1 ke dataran wawasan masjid tuanku mizan za. Dataran putrajaya ini dulunya hidup bila malam.

4hb 6hb oktober 2019 masa. Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Dan tempat ini dulunya ada basikal rollerskate kereta mainanan dan lain lain permainan yang boleh anda sewa.

8 pagi 10 malam lokasi. Gigih kitorang datang ke presint 2 putrajaya malam hari semata mata nak photoshoot hari raya dekat sana tau. Putrajaya open day pod 2019 5 oktober 2019 9 pagi 6 petang.

Pernah satu malam tu seronok lepak di meja simen berhampiran tempat letak basikal yang sebelah eskeletor tu. Dataran putrajaya memang tidak asing lagi buat orang ramai untuk bersantai dan berkelah bersama keluarga di putrajaya ini. Digital putrajaya exhibition conference dipec 2019 3 4 oktober 2019 9 pagi 6 petang.

Warga putrajaya semestinya tidak asing lagi dengan kemeriahan waktu malam di dataran putrajaya berhadapan masjid putra. Meriah sangat sampai aku sendiri bulan ini dah beberapa kali lepak sana. Tapi sekarang tempat ini ditutup lampunya pada 10 malam.

Putrajaya program karnival rahmah 2019 kr19 bakal berlangsung di dataran putrajaya pada 27 hingga 29 september ini bermula 10 pagi hingga 10 malam.

5 Tempat Tahun Baru Di Malaysia Kuala Lumpur Penang Johor Bahru

Ade Festival Lampu Di Putrajaya Sampai Zallea Homestay

Beginilah Suasana Perayaan Tahun Baru Di 5 Negara Muslim

Tertunailah Hasrat Di Hati Meriahnya Dataran Putrajaya Waktu Malam

Tempat Berkelah Di Putrajaya Teamtravel My

Dataran Putrajaya In Putrajaya Wp Putrajaya Putrajaya Scenic

Private Event Eo Event Marketing

27 Tempat Menarik Di Putrajaya Terbaru 2020 Senarai Destinasi

Open Paid Promote Physics Festival 2 0 Assalamualaikum Wr Wb

Depan Dataran Putrajaya Precint 3 Khairul Amri Marhalim Flickr

Myqaira Blogspot Com Santai Malam Di Dataran Putrajaya

Tempat Menarik Di Putrajaya Yang Terkini 2020 Paling Cantik

Kemeriahan Waktu Malam Di Dataran Putrajaya Hafiz Hafizol

Suasana Malam Di Dataran Putra Putrajaya Youtube

Dsc 2174 Makan Makan Di Dataran Putrajaya Di Waktu Malam Flickr

Perbadanan Putrajaya On Twitter Making 2020 Right By

Informasi Wilayah On Twitter Festival Lampu 2019 Telah

Do You Still Remember About Festival Perbadanan Putrajaya

Wilayah Persekutuan Knowing Kuala Lumpur


LihatTutupKomentar