Dataran Putrajaya Waktu Malam

Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Meriah sangat sampai aku sendiri bulan ini dah beberapa kali lepak sana.

2 Hari Di Malaysia Enaknya Kemana Aja Ya Isnaeni Solikhatunisa

23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati.

Dataran putrajaya waktu malam. Ira cadangkan jalan malam ke putrajaya jerlah tenguk lampu. Bersantai dan riadah malam bersama anak anak di ayer8 putrajaya selain ada banyak kedai makan serta restoran yang menarik di ayer8 ia juga adalah merupakan lokasi riadah terutama di waktu malam. Warga putrajaya semestinya tidak asing lagi dengan kemeriahan waktu malam di dataran putrajaya berhadapan masjid putra.

Pada waktu petang dan hujung minggu lokasi ini sangat meriah dengan pengunjung. Saya singgahlah sebentar di ayer8 ini. Aqilah azmi 25 march 2014.

Ada yang datang bergambar lepak dan menikmati keindahan waktu malam di putrajaya. Dataran putrajaya memang tidak asing lagi buat orang ramai untuk bersantai dan berkelah bersama keluarga di putrajaya ini. Pernah satu malam tu seronok lepak di meja simen berhampiran tempat letak basikal yang sebelah eskeletor tu.

Jalan p9e presint 9 62250 putrajaya wilayah persekutuan putrajaya. Pelbagai menu makanan anda boleh makan di sini. Apa yang penting semuanya bergantung pada pilihan perut anda.

Jambatan putrajaya memang penuh dengan kenderaan bila waktu malam lagi lagi weekend. Namun pada waktu malam dataran putra ini sangat meriah. Setiap hari 8 am 10 pm.

Tempat yang menarik untuk bersarapan pagi dan menjadi tempat pilihan warga putrajaya. Presint 1 62000 putrajaya. Kawasannnya yang luas dan lokasi strategik iaitu di bulatan yang menhadap masji putrajaya dan pejabat perdana menteri.

Kawan ira tidur kat rumah kesianlah pulak duk kat rumah ajer. Bersantai sambil membawa anak2 bermain bermacam macam permainan yang boleh dibeli dan disewa di sini antaranya kasut roda skuter basikal kereta control dan banyak lagi. Meriahnya dataran putrajaya waktu malam assalamualaikum semua jalan jalan malam ni dah lama baru nak buat n3 kena buh gak buat kenangan.

Happening sungguh dan terdapat ramai peniaga yang menggunakan peluang ini untuk menyewa basikal kereta mainan kanak kanak buih belon dan macam macam lagi. Quote assalamualaikum sebelum ini pernah ke putrajaya pada waktu malam tetapi tidak sangka di dataran putrajaya menjadi tempat beriadah untuk seisi keluarga pada hujung minggu happening sungguh dan te. In dataran putrajaya gambar menarik putrajaya putrajaya malaysia taman wetland putrajaya tempat menarik putrajaya travel.

Tiba tiba ada pihak perbadanan cakap dah. Sebelum ini pernah ke putrajaya pada waktu malam tetapi tidak sangka di dataran putrajaya menjadi tempat beriadah untuk seisi keluarga pada hujung minggu. Baru baru ini semasa bermalam di putrajaya dalam waktu percutian saya sekeluarga untuk ke janda baik bentong.

Dsc 2174 Makan Makan Di Dataran Putrajaya Di Waktu Malam Flickr

Tertunailah Hasrat Di Hati Meriahnya Dataran Putrajaya Waktu Malam

Tempat Menarik Di Kuala Lumpur Malaysia Waktu Malam

Malam Di Dataran Merdeka Hidupku Bahagia Travel Stories My

Myqaira Blogspot Com Santai Malam Di Dataran Putrajaya

Dataran Merdeka K L Malaysia Indah Sekali Di Malam Hari Vlog2018

Tempat Berkelah Di Putrajaya Teamtravel My

Tempat Menarik Di Bangi Yang Terkini 2020 Paling Cantik Dan Rekomended

It S All About My Backpacking Journey Through Asia Overland Punya

Maybe I Maybe You Lihat Dataran Putrajaya Di Waktu Malam

China Harbin Snowy 8d7n 2cango Adventure Travel

Putrajaya Lokasi Riadah Sekeluarga Free Malaysia Today

Tempat Menarik Di Putrajaya Yang Terkini 2020 Paling Cantik

5 Tempat Tahun Baru Di Malaysia Kuala Lumpur Penang Johor Bahru

Mengenal Bukit Soeharto Calon Ibu Kota Baru Dari Kutai Kartanegara

Mahathir Hadiri Peringatan Tahun Baru Di Dataran Merdeka Antara News

Kemeriahan Waktu Malam Di Dataran Putrajaya Hafiz Hafizol

Putrajaya Night Bridge Bus Tour Traveloka Xperience

06d Fantastic Singapore Kuala Lumpur Haryono Tours And Travels


LihatTutupKomentar