Harga Tiket Cruise Tasik Putrajaya

Kalau anda dah puas bergambar anda boleh terus naik perahu atau catamaran dan layan kawasan tasik di sini dengan cruise tasik putrajaya. Tak sampai 5 minit.

Harga Tiket Masuk Terkini Zoo Negara Malaysia 2015 Negara Tiket

Cruise tasik putrajaya salah satu tarikan paling menarik yang terdapat di putrajaya.

Harga tiket cruise tasik putrajaya. Managed and operated by marina putrajaya sdn. Jaraknya tak jauh pun. Anda akan dapat meneroka bandar ini dan melihat semua tarikan dengan menaiki pelayaran yang akan membawa anda mengelilingi tasik putrajaya yang indah.

Night sightseeing tours biasanya pada hari jumatt dan sabtu di atas pukul 7 malam. Ramaramaholidays travel salah satu tempat menarik di putrajaya yang paling popular ialah cruise tasik putrajaya. Klik utk tengok harga tiket cruise tasik putrajaya terkini utk 2020 diskaun.

Dan berangan jadi watak dalam cerita tu haaa apa kata mencuba pengalaman memukau dan terbaik di putrajaya hehe sekali sekala berangan tak salah kan sambil melihat suasana senja yang. Jeti putra jambatan putra presint 1 62000 putrajaya malaysia email. 603 8881 0648 fax.

Harga tiket cruise tasik putrajaya 1 sightseeing cruise 1 00 pm 2 15pm 3 30 pm 4 45 pm 6 00 pm 7 15 pm standard. 603 8881 0648 fax. Jumat sabtu 10am 8pm.

Minggu 10am 7pm. Dengan harga serendah rm15 anda berpeluang merasai perjalanan di dalam sebuah cruise selama 30 45 minit sambil menikmati panorama sekitar putrajaya. Cruise beyond your imagination cruise tasik putrajaya salah satu tempat yang menarik di putrajaya kalau datang putrajaya mesti tertarik dengan tasik tasik yang ada di sini pernah lihat cerita titanic.

Managed and operated by marina putrajaya sdn. Percuma untuk kawasan luar. Jeti putra jambatan putra presint 1 62000 putrajaya malaysia email.

Cruise tasik putrajaya sumber. Begitulah pengalaman kami menaiki cruise tasik putrajaya. Senin kamis 10am 6pm.

Rm 3 untuk masuk ke dalam. Atau dptkn promo online termurah terkini bagi tempat ini untuk 2020 jika promosi tersedia. Jimat dengan tiket diskaun.

7 pg 7 malam. Anda sanggup menyeleksi artikel artikel tarif ticket mana yg paling serasi bersama kepentingan anda. Guna artikel berkaitan harga tiket cruise putrajaya 2016 yg tertulis seluruh mampu berubah sekali sekali tepat bersama.

Rm 20 2 early bird sight seeing cruise 11 am 12 pm 10 am sabtu ahad cuti sekolah sahaja standard. Semoga bermanfaat untuk teman teman yang ingin ke sana.

Masjid Negara Malaysia Yang Mempesona Mosque Architecture

Pincuti Com Tasik Cruise Putrajaya Menikmati Pemandangan

Jari Jari Yang Bersuara 2014

Salam Mesra Dari Cruise Tasik Putrajaya Perbadanan Putrajaya

Informasi Wilayah On Twitter Nak Tahu Harga Tiket Untuk Aktiviti

Yuk Akh Wisata Di Cruise Tasik Putrajaya Wisata Malaysia

Harga Tiket Bangi Wonderland Theme Park Pop Tarts Wonderland

Operasi Perahu Dondang Sayang Telah Cruise Tasik Putrajaya

Tiket Dufan Bandung Harga Tiket Dufan Bandung Agen Resimi Tiket

Keiko Alvina Blog 2011

Harga Tiket Tren Ets Ekspress Kl Sentral Padang Besar Padang

9 Hal Seru Yang Bisa Kamu Lakukan Saat Liburan Di Putrajaya Malaysia

Harga Tiket Cruise Tasik Putrajaya Terkini Utk 2020 Diskaun

Harga Tiket Zoo Negara Malaysia Februari Maret 2019 Blog

Agen Resmi Tiket Dufan Cianjur Tiket Dufan Di Sukabumi Tiket

Muzium Kapal Selam Melaka Harga Tiket Apa Menarik Di Sini

Perahu Dondang Sayang Our Customers Cruise Tasik

Belayar Dengan Cruise Boat Di Tasik Putrajaya Hi Meed Di Sini


LihatTutupKomentar