Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Putrajaya

Jabatan kerja raya wilayah persekutuan putrajaya jkrwpp telah diwujudkan pada julai 2002 secara rasmi dengan berkuatkuasanya waran perjawatan k74 2002. Jabatan kerja raya wilayah persekutuan putrajaya telah mengadakan satu program kepimpinan dan motivasi anjuran bahagian penyelarasan khidmat sokongan bpks pada 21hb julai 2020 bertempat di jkr wp putrajaya bilik latihan aras 3.

Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan Eaic

Jabatan pendidikan negeri wilayah persekutuan kuala lumpur.

Jabatan pendidikan wilayah persekutuan putrajaya. 603 8888 2630 fax 603 8888 5634 email. Dalam pada itu santhara turut memuji tindakan proaktif jabatan pendidikan wilayah persekutuan putrajaya yang berjaya merancakkan dunia pendidikan menerusi penganjuran beberapa aktiviti yang dilihat menarik minat setiap lapisan pelajar. Persiaran tuanku syed sirajuddin 50604 kuala lumpur.

Terdapat 16 jabatan pendidikan negeri yang diwujudkan mengikut negeri negeri di seluruh malaysia termasuk wilayah persekutuan kuala lumpur putrajaya dan labuan. Peralihan operasi pengurusan pentadbiran daripada jabatan negeri selangor dilaksanakan secara berperingkat pada tahun 2006 dan pada 1 januari 2007 jabatan pendidikan wilayah persekutuan putrajaya jpwpp telah beroperasi sepenuhnya. Laman website jpn negeri sembilan.

1 tahun 2002 jkrwpp telah diberi mandat mengawal selia penyelenggaraan bangunan pejabat gunasama serta rumah kerajaan yang merangkumi rumah biasa dan. Berdasarkan surat pekeliling am bil. Jabatan pendidikan negeri sembilan.

Senarai pengarah yang telah menerajui jpwpp. Tuan haji amran maskor 16 mac 2006 31 mei 2007 2. Peta lokasi td jabatan pendidikan putrajaya pejabat pelajaran wilayah persekutuan putrajaya aras 7 lobi 2 blok e2 kompleks pentadbiran kerajaan persekutuan 62604 wilayah.

Penubuhan jabatan pendidikan wilayah persekutuan putrajaya pada peringkat terawal adalah pada 3 mac 2005 yang dibuat secara pentadbiran bawah pengurusan pejabat pelajaran daerah sepang selangor dan ditempatkan di smk putrajaya presint 11 1. Pejabat ini seterusnya berpindah ke sk putrajaya presint 16 2 pada 8 disember 2005. Webmaster at jawi dot gov dot my.

Senarai jabatan pendidikan negeri beserta alamat nombor telefon dan laman web. Jabatan agama islam wilayah persekutuan kompleks pusat islam jalan perdana 50676 kuala lumpur tel. Jabatan pendidikan politeknik kolej komuniti aras 6 galeria pjh jalan p4w persiaran perdana presint 4 wilayah persekutuan putrajaya 62200 putrajaya phone.

Hadir sama pengarah jabatan pendidikan wilayah persekutuan putrajaya farizah ahmad. Jalan dato hamzah 70990 seremban. Juga dikongsikan pejabat pendidikan daerah yang terdapat di seluruh negeri di malaysia.

Jabatan pendidikan wilayah persekutuan kuala lumpur persiaran tuanku syed sirajuddin 50604 kuala lumpur.

Temuduga Terbuka Walk In Interview Ptptn Februari 2020 Di 2020

Senarai Jabatan Pendidikan Negeri Pejabat Pendidikan Daerah

Kenyataan Media Pembukaan Sekolah Di Kementerian Pendidikan

Satu Sen Photos Facebook

Program Back To School Ywp Tahun 2019

16 Sekolah Ditutup Tanggapan Jerebu Di Pahang Munaz Bagus

Image Result For Logo Kementerian Pendidikan Tinggi Coat Of Arms

Malaysia Government Call Centre Laporan Penutupan Sekolah Akibat

Peserta Qiraatus Sab Ah Bittarannum Wp Sektor Pendidikan

3 Individu Salah Guna Kuasa Rasuah Projek Ssm Ditahan Sprm

Notis Tutup Sekolah Kerana Jerebu Dari Kementerian Pendidikan

Sk Muhammad Jabar Dong Raub Pahang Official Pendidikan

Pin Di Jawatan Kosong Terkini

Jawatan Kosong Spa Terkini Spa Malaysia Job

ماشاءالله تبارك الله Hebatkanputrajaya Jabatan Pendidikan Wp

Kpm Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Putrajaya

Mygcc On Twitter Kenyataan Media Berkaitan Edaran Buku Komik

Memo Dalaman Pemantauan

Jabatan Pendidikan Tinggi Jpt Home Facebook


LihatTutupKomentar