Tempat Menarik Di Putrajaya

Itulah dia 18 tempat menarik di putrajaya yang ingin kami kongsikan kepada anda untuk hari ini. Tempat menarik putrajaya dari yg paling popular.

Tempat Menarik Di Putrajaya Untuk Dilawati Places Of Interest

2 skyride festivals park.

Tempat menarik di putrajaya. Tempat menarik di putrajaya dapat menjadi alternative tujan destinasi wisata yang tepat bagi anda. Sekadar info setakat ini kami senaraikan 15 tempat makan di putrajaya. Hari ini jom kita tinjau pulau tempat menarik di putrajaya yang sangat awesome.

Taman botani putraja ini merupakan satu tempat menarik di putrajaya yang sesuai untuk anda bersantai bersama keluarga melihat keindahan pokok pokok dan bunga secara lebih deka t. Semoga berseronok di. Dari gerai biasa sehinggalah restoran yang gah namanya akan kami kongsikan dalam artikel ini.

Tepatnya berada 25 kilometer di sebelah selatan kuala lumpur. Dibina di atas tanah paya luas dan bekas ladang kelapa sawit di selangor bandar meliputi kawasan seluas hampir 5 000 hektar dan terletak 25 km dari kuala lumpur. Termenung bosan tengok bangunan di putrajaya.

At least takdelah masalah kewangan bila masuk universiti nanti kan. Tempat menarik putrajaya yanng satu ini bolehkan anda semua naik belon dengan harga mesra poket. Jemput juga baca artikel tempat menarik di semenyih selangor dan tempat menarik di kuala selangor.

Selamat bercuti ke putrajaya. 6 tingkat 1 ioi city mall 62502 putrajaya. Ya seperti yang kita tahu putrajaya adalah wilayah ketiga dan terkini persekutuan malaysia.

Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Putrajaya yang merupakan pusat administrasi negara malaysia dan menggantikan kuala lumpur. 34 tempat makan menarik di kuala lumpur.

Lepas habis stpm aku datang ke putrajaya dengan 1 tujuan nak kerja kat sini sebelum result stpm panggilan universiti keluar. Jom layan district 21 di ioi mall. Kota ini memiliki lokasi yang strategis yaitu dekat dengan bandara internasional kuala lumpur atau klia.

23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati. Kepada sesiapa yang ingin merancang bercuti ataupun melawat putrajaya taman rekriasi. Jangan terkejut sebenarnya ada banyak lagi tempat makan menarik di putrajaya lain yang tak sempat kami senaraikan dalam artikel ini.

Apa apa pun kenalah rajin berjalan jalan cari makan untuk meneroka kedai kedai yang masih tersorok dari radar ni memang tak rugi mencuba. Sememangnya putrajaya tempat makan best dan menarik untuk dikunjungi. Jadi teruskan membaca ya.

Tempat tempat menarik di putrajaya hafiz hafizol 28 march 2014 pertama kali menjejakkan kaki di putrajaya pada tahun 2010. Beriadah di taman rekreasi air wetland putrajaya. 2 taman rekreasi air wetland.

Senarai ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa. 27 tempat menarik di putrajaya untuk panduan anda bercuti bersama keluarga kesana kelak. Mencari tempat makan di putrajaya.

Lihat destinasi terbaik beserta gambar lokasi dan harga tiket.

Tempat Menarik Di Putrajaya Kolam Renang Awam Ada Lima Tau

Bukit Melawati Tempat Menarik Di Selangor Selangor Hills

Batu Caves Tempat Menarik Di Selangor Batu Caves Batu Selangor

Sunway Lagoon Tempat Menarik Di Selangor Selangor Putrajaya

Austin Heights Water Adventure Park Tempat Menarik Di Johor

Tempat Menarik Di Yogyakarta 20 Destinasi Popular Terkini

I City Tempat Menarik Di Selangor With Images Selangor

Nama Tempat Menarik Kampung Baru Jumpa Tenom Sabah Malaysia

Tempat Menarik Di Selangor Untuk Dilawati Selangor Travel Shah

Paragliding Bukit Jugra Tempat Menarik Di Selangor Paragliding

Zoo Negara Tempat Menarik Di Selangor Negara Hills Resort

Sultan Salahuddin Abdul Aziz Mosque Tempat Menarik Di Selangor

Tempat Menarik Pulau Pinang Places To Visit Outdoor Pool Float

Yuk Ke Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2015

Tempat Tempat Menarik Di Putrajaya Green City Building Putrajaya

Tempat Menarik Di Terengganu Tempat Lumpur Tahu

Tempat Menarik Di Selangor Selangor Putrajaya Places To Visit

20 Aktiviti Tempat Menarik Di Pulau Yang Popular Dilakukan

District 21 Ioi Putrajaya Tempat Menarik Di Selangor Putrajaya


LihatTutupKomentar