Tempat Menarik Di Putrajaya Waktu Malam

Masjid ini mempunyai rekabentuk menarik dan senibina yang mengagumkan. Saya singgahlah sebentar di ayer8 ini.

Seri Wawasan Bridge Putrajaya Malaysia Asymmetrical Design Wows

Ada lagi taman taman dan tempat menarik lain yang aku tak pergi.

Tempat menarik di putrajaya waktu malam. Itulah dia 18 tempat menarik di putrajaya yang ingin kami kongsikan kepada anda untuk hari ini. Jambatan putrajaya memang penuh dengan kenderaan bila waktu malam lagi lagi weekend. Rumusan yang dapat kami katakan bahawa percutian anda yang lebih bermakna jika anda memilih untuk berada di putrajaya.

Semestinya tidak asing lagi dengan kemeriahan waktu malam di dataran putra ini bersantai sambil membawa anak2 bermain bermacam macam permainan yang boleh dibeli dan disewa di sini antaranya kasut roda skuter basikal kereta control dan banyak lagi tapi sekarang tempat ini ditutup lampunya pada 10 malam. Selain ada banyak kedai makan serta restoran yang menarik di ayer8 ia juga adalah merupakan lokasi riadah terutama di waktu malam. Tempat menarik di kajang waktu malam.

Jangan terkejut sebenarnya ada banyak lagi tempat makan menarik di putrajaya lain yang tak sempat kami senaraikan dalam artikel ini. Baru baru ini semasa bermalam di putrajaya dalam waktu percutian saya sekeluarga untuk ke janda baik bentong. 34 tempat makan menarik di kuala lumpur apa apa pun kenalah rajin berjalan jalan cari makan untuk meneroka kedai kedai yang masih tersorok dari radar ni memang tak rugi mencuba.

Apa yang menarik di sini pada waktu malam. Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Terletak berhadapan masjid putra dan perdana putra.

Masjid sultan zainal abidin juga dikenali dengan nama masjid besi. Salah satu tempat menarik di putrajaya yang menjadi lokasi pengunjung berehat dan bersantai bersama keluarga di waktu malam pada hari minggu atau cuti sekolah. Tempat menarik di kuala lumpur.

Selamat bercuti ke putrajaya. Secara jujurnya tidak banyak kecuali beberapa pusat membeli belah dan tempat makan sahaja. 23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati.

Jangan lupa singgah di tempat tempat menarik putrajaya yang aku senaraikan di atas tau. Ada yang datang bergambar lepak dan menikmati keindahan waktu malam di putrajaya. 6 tingkat 1 ioi city mall 62502 putrajaya.

Nah kalau nak bercerita tentang tempat menarik di ibu negara malaysia. Jemput juga baca artikel tempat menarik di semenyih selangor dan tempat menarik di kuala selangor. Keseronokan di samping menimba ilmu dan pengalaman baharu pastinya akan tercapai dengan melawati 27 tempat menarik di putrajaya yang kami ilhamkan sebagai percutian berfalsafah bersama keluarga di putrajaya.

Pin Oleh Julieasher Julie Di Islam Quote Kutipan Pembelajaran

Amazon Com Grocery Grocery Gourmet Food Structure

Seri Wawasan Bridge Bridges Malaysia Night City Putrajaya Bridge

Seri Wawasan Bridge Cable Stayed Bridge In Putrajaya Malaysia

Pin Di Wisata Daerah

Catering For Launching Solid Sound Music Centre Shah Alam

Tempat Menarik Di Selangor Untuk Dilawati Selangor Travel Shah

Futuristic Bridge Malaysia Pont Viaduc Passerelle

Tempat Menarik Di Selangor Untuk Berkelah Selangor Shah Alam

Jambatan Seri Wawasan Bridge Bridge Engineering Light Trails

Paket Tour Palembang Jembatan Ampera Sungai Musi Pulau Kemaro 3

Pin On Genting

Masjid Negara Kular Lumpat Malaysia Masjid Mosque Beautiful

Masjid Selat Melaka Mesjid Indonesia Agama

Taming Sari Tower Menara Taming Sari Melaka Location Info

Pictorial Essay 16 Awesome Bridges Of The World Bridge Design

Malam Di Dataran Merdeka Hidupku Bahagia Travel Stories My

Pictorial Essay 16 Awesome Bridges Of The World


LihatTutupKomentar